неділя, 7 червня 2015 р.

           Якщо хочеш, щоб суспільство

        і суспільні відносини

             вдосконалювались і

          змінювались на краще,

      вдосконалюй особистість учня,

          змінюй її на краще 



                                 
Загальні відомості
 

Місце роботи: загальноосвіня школа І-ІІІ ст.  с.Маньків
 
Дата народження: 25.04.1979 р.

Освіта: вища - ВДУ, Рівенський державний гуманітарний університет

Спеціальність: психолог, викладач психології,вчитель біології

Посада: вчитель біології, психолог

Категорія: вища,"Старший вчитель"

   Моє педагогічне кредо:   
  Скажи мені – і я забуду,
Покажи мені - і я запамятаю,
Дай можливість діяти - і я навчуся
 (Китайська народна мудрість)
 
Проблема, над якою працюю
 
Використання пошуково- дослідницьких методів на уроках біології, як шлях розвитку творчості учнів
  https://drive.google.com/file/d/0B0CDV9cxY03RNVI4ZGYtbVZaNTQ/view?usp=sharing

 

Немає коментарів:

Дописати коментар